Εξυπηρέτηση Πελατών
Live Chat
Συνομίλησε ζωντανά με έναν εκπρόσωπο του τμήματος εξυπηρέτησης μέσω της υπηρεσίας Live Chat από τις 09:00 έως 17:00 καθημερινά εκτός Σαββάτου και Κυριακής.
Επικοινωνία μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
Μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας μέσω email στη διεύθυνση info@blooza.gr.
Προσπαθούμε να ανταποκρινόμαστε σε όλα τα μηνύματα το συντομότερο δυνατόν. Εάν δεν έχεις λάβει απάντηση στο μήνυμά σου μετά την πάροδο 2 εργάσιμων ημερών, παρακαλούμε έλεγξε και τον φάκελο ομαδικής αλληλογραφίας/spam του email σου, αλλιώς επικοινώνησε ξανά μαζί μας γιατί είναι πιθανό να μην έχουμε λάβει το μήνυμά σου.
Συχνές ερωτήσεις
- Ποιος είναι ο χρόνος και το κόστος αποστολής; Οι περισσότερες παραγγελίες ετοιμάζονται και αποστέλλονται μέσα σε 4-7 εργάσιμες ημέρες από την καταχώρησή τους. Κατά την περίοδο εκπτώσεων ή γιορτών είναι πιθανό να υπάρχουν καθυστερήσεις στις παραδόσεις. Το κόστος για την αποστολή της παραγγελίας είναι 2,90€ - εάν η αξία των προϊόντων είναι άνω των 59€ τότε δεν υπάρχει επιβάρυνση για την αποστολή.
- Πως επιστρέφω τα προϊόντα που παρέλαβα; Εφόσον η παραγγελία έχει καταχωρηθεί στο site μας, μπορείτε να δείτε αναλυτικά τις οδηγίες και την πολιτική επιστροφών μας εδώ. Ακόμη κι αν το προϊόν είναι λάθος ή ελαττωματικό, ακολουθείτε τις ίδιες οδηγίες σημειώνοντάς το στην φόρμα επιστροφών.
- Τι πρέπει να κάνω αν παραλάβω κάποιο ελαττωματικό προϊόν; Σε περίπτωση που παραλάβεις ελαττωματικό προϊόν ή κάποιο προϊόν που δεν έχεις παραγγείλει επικοινώνησε άμεσα μαζί μας στέλνοντας μας mail με φωτογραφία του προϊόντος νου παρέλαβες.
- Πόσες ημέρες χρειάζονται για να γίνει επιστροφή χρημάτων; Η επεξεργασία του πακέτου γίνεται μέσα σε 5 εργάσιμες ημέρες. Αφού ολοκληρωθεί η επεξεργασία του πακέτου και εγκριθεί η επιστροφή χρημάτων η τράπεζα χρειάζεται κάποιο χρόνο για να ολοκληρώσει την συναλλαγή, είτε μέσω κατάθεσης είτε μέσω κάρτας. Συνήθως, οι συναλλαγές ολοκληρώνονται μέσα σε 4-7 εργάσιμες ημέρες από την έγκρισή τους.
- Πως μπορώ να βρω το ιδανικό μέγεθος σε ρούχο ή παπούτσι; Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σου μπορείς να πάρεις τις μετρήσεις σου και να επιλέξεις το σωστό μέγεθος με βάση το μεγεθολόγιο που βρίσκεται στην περιγραφή του κάθε προϊόντος.
- Μπορώ να λαμβάνω στο email μου πληροφορίες με τα τελευταία νέα και προσφορές του Blooza; Απλά κάνοντας εγγραφή στο "Newsletter" θα λαμβάνεις πληροφορίες για τα τελευταία νέα, τις προσφορές μας.
- Ανανεώνονται τα προϊόντα στα οποία έχει εξαντληθεί κάποιο μέγεθος ή χρώμα; Στο site μας θα βρεις τεράστια ποικιλία προϊόντων. Αν ένα προϊόν ή κάποιο μέγεθος έχει εξαντληθεί θα προσπαθήσουμε να το ανανεώσουμε όσο το δυνατόν συντομότερα ενώ φυσικά μπορεί ανά πάσα στιγμή να μεσολαβήσει ακύρωση/ επιστροφή παραγγελίας και να επανεμφανιστεί ως διαθέσιμο.
Η Διεύθυνση μας είναι Ξάνθου 3, Ταύρος (Πίσω από τον Σταθμό ΗΣΑΠ Καλλιθέας)
Το ωράριο λειτουργίας μας είναι: Καθημερινά: 09:00-17:00, Σάββατο- Κυριακή κλειστά
Εναλλακτικά, μπορείς να μας στείλεις ηλεκτρονικό μήνυμα χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα επικοινωνίας.
Σημαντικό: Στην έδρα μας δεν θα βρείτε όλα τα προϊόντα που υπάρχουν στο website.






