Επιστροφές
Εάν κάποιο από τα προϊόντα που παρήγγειλες δεν σου κάνει μπορείς να μας το επιστρέψεις, μέσα σε 20 ημέρες από την παραλαβή του, και εμείς θα σου επιστρέψουμε τη διαφορά. Για να παραλάβεις τα καινούργια προϊόντα θα πρέπει να καταχωρήσεις μια νέα παραγγελία στο website μας.
ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ δεκτές οι επιστροφές σε εσώρουχα, ισοθερμικά εσώρουχα, κάλτσες, αναπνευστικές συσκευές διαφυγής, μάσκες, ωτοβύσματα, είδη που βρίσκονται σε σφραγισμένη συσκευασία που έχει ανοιχτεί και είδη που έχουν υποστεί επεξεργασία (εκτύπωση ή κέντημα).
Μας στέλνεις τα προϊόντα που θέλεις να αλλάξεις συμπληρώνοντας τη Φόρμα Επιστροφών. Εάν το δέμα είναι μέχρι 5 κιλά μπορείς να μας το στείλεις με Γενική Ταχυδρομική με χρέωση 4€ (θα σου επιστρέψουμε 4€ λιγότερα), διαφορετικά μπορείς να χρησιμοποιήσεις όποια μεταφορική σε εξυπηρετεί με δική σου χρέωση ή να τα επιστρέψεις στην έδρα μας.
Μόλις παραλάβουμε το δέμα και εγκριθεί η επιστροφή χρημάτων θα σου επιστρέψουμε τη διαφορά είτε μέσω κατάθεσης είτε μέσω κάρτας. Η τράπεζα χρειάζεται κάποιο χρόνο για να ολοκληρώσει την συναλλαγή, συνήθως 4-7 εργάσιμες ημέρες από την έγκριση.
Επιστροφές Ελαττωματικών Προϊόντων
Σε περίπτωση που παρέλαβες ελαττωματικό/λάθος προϊόν ενημέρωσε μας εντός 24 ωρών στο info@blooza.gr. Μην ξεχάσεις να συμπεριλάβεις τον κωδικό παραγγελίας και φωτογραφίες με το πρόβλημα.
Σε περίπτωση που το προϊόν φθάσει σε εσάς κατεστραμμένο παρακαλούμε να ενημερώσετε την εταιρία Courier μέσα στις επόμενες 8ώρες ώστε να αναλάβουν την ευθύνη. Αλλιώς δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί αντικατάσταση.