Ρούχα Εργασίας, Παπούτσια ασφαλείας

Εξυπηρέτηση Πελατών

Live Chat

Συνομίλησε ζωντανά με έναν εκπρόσωπο του τμήματος εξυπηρέτησης μέσω της υπηρεσίας Live Chat από τις 10:00 έως 18:00 καθημερινά εκτός Σαββάτου και Κυριακής.

Επικοινωνία μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου

Μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας μέσω email στη διεύθυνση info@blooza.gr.

Προσπαθούμε να ανταποκρινόμαστε σε όλα τα μηνύματα το συντομότερο δυνατόν. Εάν δεν έχεις λάβει απάντηση στο μήνυμά σου μετά την πάροδο 2 εργάσιμων ημερών, παρακαλούμε έλεγξε και τον φάκελο ομαδικής αλληλογραφίας/spam του email σου, αλλιώς επικοινώνησε ξανά μαζί μας γιατί είναι πιθανό να μην έχουμε λάβει το μήνυμά σου.

Συχνές ερωτήσεις

  • Ποιος είναι ο χρόνος και το κόστος αποστολής; Οι περισσότερες παραγγελίες ετοιμάζονται και αποστέλλονται μέσα σε 4-7 εργάσιμες ημέρες από την καταχώρησή τους. Κατά την περίοδο εκπτώσεων ή γιορτών είναι πιθανό να υπάρχουν καθυστερήσεις στις παραδόσεις. Το κόστος για την αποστολή της παραγγελίας είναι 2,90€ - εάν η αξία των προϊόντων είναι άνω των 59€ τότε δεν υπάρχει επιβάρυνση για την αποστολή.
  • Πως επιστρέφω τα προϊόντα που παρέλαβα; Εφόσον η παραγγελία έχει καταχωρηθεί στο site μας, μπορείτε να δείτε αναλυτικά τις οδηγίες και την πολιτική επιστροφών μας εδώ. Ακόμη κι αν το προϊόν είναι λάθος ή ελαττωματικό, ακολουθείτε τις ίδιες οδηγίες σημειώνοντάς το στην φόρμα επιστροφών.
  • Τι πρέπει να κάνω αν παραλάβω κάποιο ελαττωματικό προϊόν; Σε περίπτωση που παραλάβεις ελαττωματικό προϊόν ή κάποιο προϊόν που δεν έχεις παραγγείλει επικοινώνησε άμεσα μαζί μας στέλνοντας μας mail με φωτογραφία του προϊόντος νου παρέλαβες.
  • Δεν θέλω επιστροφή χρημάτων. Μπορώ να επιστρέψω τα προϊόντα απευθείας στο κατάστημα και να τα αλλάξω με κάτι άλλο; Εάν επιθυμείς να γίνει αλλαγή με κάποιο συγκεκριμένο προϊόν θα χρειαστεί να καταχωρήσεις την παραγγελία σου μέσω του site μας και να επιλέξεις «Παραλαβή και Πληρωμή στην έδρα μας». Μόλις φτάσει το προϊόν στην έδρα μας σε ενημερώνουμε για να περάσεις να παραλάβεις.
  • Πόσες ημέρες χρειάζονται για να γίνει επιστροφή χρημάτων; Η επεξεργασία του πακέτου γίνεται μέσα σε 5 εργάσιμες ημέρες. Αφού ολοκληρωθεί η επεξεργασία του πακέτου και εγκριθεί η επιστροφή χρημάτων η τράπεζα χρειάζεται κάποιο χρόνο για να ολοκληρώσει την συναλλαγή, είτε μέσω κατάθεσης είτε μέσω κάρτας. Συνήθως, οι συναλλαγές ολοκληρώνονται μέσα σε 4-7 εργάσιμες ημέρες από την έγκρισή τους.
  • Πως μπορώ να βρω το ιδανικό μέγεθος σε ρούχο ή παπούτσι; Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σου μπορείς να πάρεις τις μετρήσεις σου και να επιλέξεις το σωστό μέγεθος με βάση το μεγεθολόγιο που βρίσκεται στην περιγραφή του κάθε προϊόντος.
  • Οι τιμές στο online κατάστημα είναι ίδιες με αυτές στα φυσικό κατάστημα Simplewear Outlet; Ναι, εκτός συγκεκριμένων προσφορών που γίνονται ανά περιόδους αποκλειστικά για ηλεκτρονικές αγορές ή αντίστοιχα σε κάποιο bazaar του φυσικού μας καταστήματος. Για να είσαι ενήμερος για τις προσφορές μας μπορείς να κάνεις εγγραφή στο newsletter.
  • Μπορώ να λαμβάνω στο email μου πληροφορίες με τα τελευταία νέα και προσφορές του Simplewear; Απλά κάνοντας εγγραφή στο "Newsletter" θα λαμβάνεις πληροφορίες για τα τελευταία νέα, τις προσφορές μας.
  • Ανανεώνονται τα προϊόντα στα οποία έχει εξαντληθεί κάποιο μέγεθος ή χρώμα; Στο site μας θα βρεις τεράστια ποικιλία προϊόντων. Αν ένα προϊόν ή κάποιο μέγεθος έχει εξαντληθεί θα προσπαθήσουμε να το ανανεώσουμε όσο το δυνατόν συντομότερα ενώ φυσικά μπορεί ανά πάσα στιγμή να μεσολαβήσει ακύρωση/ επιστροφή παραγγελίας και να επανεμφανιστεί ως διαθέσιμο.

Η Διεύθυνση μας είναι Ξάνθου 3, Ταύρος (Πίσω από τον Σταθμό ΗΣΑΠ Καλλιθέας)

Βρείτε μας στο χάρτη

Το ωράριο λειτουργίας μας είναι: Καθημερινά: 10:00-18:00, Σάββατο- Κυριακή κλειστά

Εναλλακτικά, μπορείς να μας στείλεις ηλεκτρονικό μήνυμα χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα επικοινωνίας.